2012. április 10., kedd

Haj és hajdísz 1. rész



Ilyenkor tavasszal fókuszba kerül a haj és a hajdíszek. Az első részben az elegáns, fényes, azaz szatén és organza textilvirágokat mutatom be, gyöngyös, hullámos szirmú, színátmenetes, egyszínű, pöttyös, élénk...
Az utolsó előtti képen pedig egy érdekes összeállítás látható, válogatás egy lány hangulata és a programjai szerint.
A következő részben a matt textilekből készült hajvirágokról lesz szó, illetve kép. Tarts velem! :-)


















3 megjegyzés:

  1. régóta nagyon tetszenek a munkáid,kaptam is ajándékba már nyakpántot,sokat hordom,minden munkád gyönyörű,viszont ez a betűstílus sztem nem illik hozzád...persze,a Csili ékszerek nem csak nőiesek,hanem játékosak is,ez a betűtípus viszont már túl játékos,cseppet kislányos sztem,de ez csak az én véleményem,persze,a munkáidat továbbra is lesni fogom,s hamarosan beruházni egy új csudaságra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek a munkáim! :-)
      Segoe Script a kedvenc betűtípusom, hosszú időbe telt, míg rátaláltam, ez most pont a dőltbetűs, vállalom
      azt is, hogy egyszerre vagyok gyerekes és felnőttes is. :-)

      Törlés
  2. azzal semmi baj nincs,én is így vagyok,csak a munkáid egyáltalán nem gyerekesek :) no mindegy,igazából a betűtípus legyen a legkevesebb bajom,nem annak a függvényen a munkád :)

    VálaszTörlés