2012. január 30., hétfő

Tanfolyami élmények



Gyerekcsapat


Köszönöm mindenkinek, aki eljött a szombati  alkotós virágos napra. :-)
Kisgyerekek is jöttek, ez számomra is meglepetés volt, hogy ennyien, s ilyen kicsik.

Pöttyök, csíkok, barackok, lilák voltak népszerűek. A gyerekek közül ketten nyakpántot 2 illetve 3 pici virággal díszítve, a többiek kitűzőt, Nóri (Nóri előző tanfolyamon készült medálját itt nézd meg: katt. ) nyakláncot készített az esküvőjére. Képek lent.
Nagy örömömre most már elmondhatom, hogy Szerát nem csak virtuálisan ismerem, hanem igaziból is, a barátnőjével Hajnival jöttek alkotni. Hajni is ékszereket készít, és csak úgy ontotta magából az ötleteket.
Szerával meg vigyáznom kell, hogy ne igyak, vagy fényképezzek a közelében, mert ha valami vicceset mond, akkor félrenyelek és majd eldobom a fényképezőt. :-)

Egyébként meg térültem-fordultam, mutogattam a felnőtteknek néhány dolgot, s mire visszaértem, a gyerekek rengeteg virága fogadott összegombostűzve, mindenki nagyon ügyes volt.
 


 

Hajni csizmadísze. :-) Csak annyit mondtam: "Pózolj!"




Nyakpánt

Gyerekkezek alkották :-)



Nóri virágai, az esküvőjén fogja őket viselni ezüstláncon. :-)

Hajni masnis kitűzője

4 megjegyzés:

  1. De drága vagy! :)
    ... ha látnál, amikor elememben vagyok! :)
    Én is örülök, hogy megismerhettelek! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól éreztem magam, remek időtöltés. Mintha a fonóba lettünk volna.
    Felüdülés volt a textilekkel játszani.
    Bátran ajánlom mindenkinek, hiszen nagyon jó érzés ha megdicsérik a munkádat. Azt hiszem mind kitűztük már a virágainkat és jó besöpörni a dicséreteket.
    Szóval csak bátran alkotásra fel:-)
    Üdv
    Boros Hajnal

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! ...és a csizmadísz nagyon jóóó! :-D

    VálaszTörlés
  4. Szera!
    Remélem, majd foglak látni akkor is, ha elemedben vagy. :-)

    Hajnal!
    Köszönöm a kedves hozzászólást! :-)

    Vera!
    Köszönöm!
    Az is jó a kézműves foglalkozásokban, hogy én is tanulok mindig valami újat, pl a csizmadísz. :-)

    VálaszTörlés