2011. augusztus 3., szerda

Gouba vásár és beszólások



Készülök a Gouba vásárra, lesznek újdonságok is, most épp süt a nap, remélem a hétvégén is kellemes idő lesz. Készítés közben néha visszagondolok néhány korábbi vidéki vásárra, innen pedig eszembe jutnak a beszólások, ezekből mazsolázgattam, de inkább ne vegyük őket komolyan. :-).
"De te nem ékszereket készítesz, ugye?"
"Van aranynyaklánc?"
"Á, ilyet a nővérem is tud, majd csinál neked." Fiú a lányismerősének. Balra el, indiánszökdelésre emlékeztető távolodás alkohol mellékhatásaként.
"Jajjjjj, de széééép! Fel kell vennem a szemüvegemet, hova is tettem...."
"Na nehogy már!" Férj a feleségnek és miután az asszonyka felpróbálja a láncot: " Nem is rossz!"
"Ne merd megvenni neki!" Férj a feleségnek.
Esztergomi butikban: "Ilyet én is tudok!" Butik tulajdonosa: "Ott van szemben a textilbolt, vegyél néhány szép anyagot és csináld meg!" Néhány nap múlva, ismét a butikban: "Hááát, mégsem lett olyan...."
Tipikus beszólás 10 éve gyöngyöző ismerősömnek kb. 6 éves kislánytól: "Ilyet én is tudok!"

3 megjegyzés:

  1. Jajj, de jót nevettem a szemüveges részen !
    Hát igen, azt hiszem a vásározást is tanulni kell.

    VálaszTörlés
  2. :DDD oda se neki, lesznek a Goubán is biztos érdekesek. :) mondjuk az "ilyet én is tudok"-ot nem szoktam megkapni (érthetetlen :D).
    sajnos most én nem megyek, pedig megnéznélek! :)

    VálaszTörlés
  3. ilyet én is tudok - de az teljesen más :))

    VálaszTörlés