2011. június 28., kedd

Kreatív társas: mesés kelet



Legutóbbi kreatív társasjáték témája a mesés kelet. Ha valami távol áll tőlem, akkor ez a keleti téma. Először fogalmam sem volt, mit készítsek, aztán elkezdtem kutatni a textilek között, és megtaláltam az egyetlen anyagdarabot, (kék brokát, színes mintával) ami  a keletre emlékeztetett. Bovontam vele az ovális kitűzőalapot, a legfinomabb türkiz tüllt tettem mellé, az eredményt kevésnek találtam, további keresgélés után került a kezembe a dichroic üvegből készült medál, Punkyjazz Pintér Ági munkája, a szokásos befoglalás ötlete nem dobott fel, így narancs taftot fodroztam köré, és rézlánc díszítéssel emeltem ki a körvonalat.
A korábbi kreatív társas munkáimat itt nézd meg!
A mesés keletet eddig  Nadirah blogjában láttam megvalósulva, ha te is elkészítetted, kérlek írj kommentet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése