2010. augusztus 2., hétfő

El vagyok kényeztetve, virágot gyártok....



PunkyJazz (=színmágus) által vagyok én elkényeztetve, (azt még mindig nem tudom, hogyan jött rá, hogy üvegeket szeretnék beépíteni a brossaimba...:-) ) ugyanis mindenféle szépséges dichroic üvegcsodás bogyókat küldött nekem, a képen láthatót ráadásul gyönggyel befoglalva, ami ugye az én képességeimet és türelmemet meghaladja....  Szóval köszönöm!
Kivételesen nem zúdítottam köre egy csomó színt, hagytam kicsit érvényesülni az üveg kékes-türkizes-fekete csillogását. Világoskék, szürke, türkiz, és fekete textileket kapott.
Több ékszerről fotó: I T T !

3 megjegyzés:

  1. Wow, nagyon szép lett, ügyes vagy! :)) Tudtam, hogy jó kezekbe kerülnek az üvegek!
    Látom, már le is csaptak rá Riskán :D

    VálaszTörlés
  2. Érdekes, hogy egymásra találtatok PunkyJazz-el!
    Milyen szép brossi született belőle!:-)

    VálaszTörlés